woensdag 11 augustus 2010

Lovely Blog Award (and my winner is...)

Een paar weken geleden kreeg ik de "One Lovely Blog Award" aangeboden door *EYE-SNACKS*.
Vereerd heb ik hem aangenomen met de belofte hem door te geven aan Bloggers die mij aanspreken.
Ik geloof dat je er eigenlijk zo'n 15 moet "awarden", maar persoonlijk vind ik dat veel te veel.
Niet alleen omdat ik nog niet zoveel bloggers ken, maar vooral omdat het in mijn ogen zo'n award, wat een teken van waardering en bewondering is, minder waardevol en uniek maakt als hij teveel in omloop is.

Ik ga dus niet strooien met awards, maar heb er een gekozen die me aanspreekt en waarvan ik vind dat ze een teken van bewondering verdient.

Het blog van Lotte Egtberts kwam ik toevallig tegen toen ik op zoek was naar een afbeelding van een schilderij van Kees van Dongen.
Ik stapte binnen in de wereld van iemand met een liefde voor kunst, literatuur, muziek, geschiedenis en al die andere zaken, klein en groot, die de wereld kleur geven.
Dat ik veel overeenkomsten zag in onze interesses vond ik leuk.
Toen ik las hoe jong ze is was ik onder de indruk.
Deze dame staat op een manier in het leven die voor haar leeftijd nog helemaal niet vanzelfsprekend is. Die uberhaubt niet vanzelfsprekend is denk ik zelfs, aangezien de wereld stikt van de mensen die vergeten zijn hoe ze om zich heen moeten kijken naar de dingen die binnen handbereik liggen en waar je van kan genieten. Mensen die altijd bezig zijn te streven naar een doel, een toekomst die hen gelukkig denkt te maken en daardoor vergeten dat het echte geluk dichter bij ligt dan gedacht...

Anyway, op ahum ahum vond ik een oude ziel in een jong lichaam.
En iemand die liefheeft.
Ik kan het denk ik niet beter omschrijven dan dat.
Punt.

Dus Lotte, je bent mooi bezig.
Ik hoop dat je mijn One Lovely Blog Award wil accepteren en het leuk vindt om hem op jouw beurt door te geven aan iemand die jou weer boeit.

Tadaa, alsjeblieft:


1 opmerking:

  1. Je wilt niet weten hoe erg je mij verrast op een donderdagochtend! Heel erg, heel erg, heel erg maar dan ook heel erg bedankt! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet zeggen - 't dringt niet zo tot me door, denk ik. Ongelofelijk lief, een enorme boost voor mijn humeur vandaag! Ik kan mijn blijdschap nu nauwelijks omschrijven, haha. Heel erg bedankt! Ik neem hem met alle eer aan, en ik ga op zoek naar een volgende blog (dat gaat een moeilijke taak worden, want er zijn zoveel mooie blogs).
    Nog maals heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen