zaterdag 15 september 2012

Slechte huid

Kan iemand mijn vel recht trekken?
Ik zit er zo slecht in
Alsof zwaartekracht nu meester is
over mijn lichaam
en mijn geest

De wereld voelt log
Ik krijg mezelf niet in beweging
Als in die droom
waarin je wilt rennen
maar niet vooruit komt

De dag kruipt traag voorbij
Ze heeft geen haast
Wat kan het haar ook schelen
dat ik hier zit te wachten
tot ze afgelopen is
Hopend dat de volgende beter zal zijn
Minder zwaar en stroperig

Wat kan ik anders doen
dan wachten
Gewoon maar weer wachten
tot het over gaat

Morgen is vast alles anders




2 opmerkingen:

  1. Hmm,ik ga je vel rechttrekken. Ik zal er wel wat wasknijpers in moeten zetten,denk ik. Weet alleen niet of je ze dan fijn vind zitten. Maar misschien zijn je zwarte wolken nu al opgeklaard ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. <3 Lief van jou! Misschien kan je wat moois in mijn huid borduren...

      Verwijderen