maandag 17 januari 2011

Rijst met krenten

En nu heb ik een hond.
Zo druk bezig met het bouwen en afbreken van allerlei dromen en alle emoties die daarbij gepaard gaan, vergeet ik dat, ondertussen, één van mijn oerdromen zomaar ineens is uitgekomen.

Niet zomaar ineens, omdat ik me hier al jaren op voorbereid had.
Wel zomaar ineens, omdat als je eenmaal de beslissing neemt om er echt aan te beginnen, het allemaal plots heel snel kan gaan.
Ik zocht, ik vond en binnen een week was hij bij ons.

De hond.
Mijn uitgekomen droom.

3 opmerkingen:

  1. Huh,..ongelooflijk..jullie hebben bijna dezelfde ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah, klopt! dat viel me ook pas op toen ik de foto terugzag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rijst met krenten hond die wilde mijn zus ook altijd. ( maar ik kocht haar om voor een teckel )

    BeantwoordenVerwijderen