woensdag 15 september 2010

Portret

Nog niet zo lang geleden zei ik dat ik zo graag ooit wel eens door iemand geschilderd zou willen worden.
Door een echte kunstschilder.
Leek me zo gaaf...
En toen realiseerde ik me dat dit allang gebeurd was, jaren geleden al...
Het resultaat hangt al die tijd al te pronken in mijn woonkamer.
En ik was het gewoon even vergeten.

Ik was 24 en een half.
Ik heb 3 uur gezeten.
Daarom kijk ik een beetje moe.
Mijn oog rechts vond hij het lastigst.
Ik was zwanger van mijn eerste meisje.
Maar dat wist ik nog niet.

Geschilderd door Wiel Wiersma in januari 2003


2 opmerkingen:

  1. Wauw! Prachtig! Soms vergeet je inderdaad nog wel eens de dingen die je hebt. En je hebt zoveel moois! Het is trouwens ook een prachtig portret, hij heeft wat mysterieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej je had toen bruin haar.Wiel is een schilder in hart en nieren.Maar hij lijkt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen