zondag 5 september 2010

Doe dat nou niet

"Doe dat nou niet
Dat gaat je niet lukken
Nooit
Omdat het niet realistisch is
Dan kun je het nog zo graag willen
Maar sommige dingen zijn gewoonweg onmogelijk
Hoe graag je ook wil

Ze zeggen dat je alles kan bereiken
Als je maar graag genoeg wil
Als je maar hard genoeg werkt
Maar kom op
Dit
Lukt je nooit
Omdat het niet voor jou is weggelegd
Het is niet voor jou bedoeld
Dus vergeet het
Vergeet het gewoon"

Nog acht stappen te gaan
Acht stappen tot de rand
Dan zullen ze zien wie er gelijk heeft

Als je maar wil
Als je maar graag genoeg wil

Nog zes stappen
En dan ga ik
Eindelijk

Nog 4 stappen
Dan ben ik grenzeloos

Drie stappen
vrij om te gaan waarheen ik wil

Twee stappen
Ik zal ze eens laten zien
Dat het kan
Dat ik het kan

Een stap
Daar ga ik


1 opmerking: